-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ormekur til føl

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
 Rangering: Emne rangering: 7 Stemmer, Gennemsnit 4,14  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Christina Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Jul-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6427
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Christina Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Nov-2008 kl. 12:23
Jeg er 100% enig med dig Ulla Thumbs%20Up
Christina, 8464 Galten.
Ejer af Sif, Thor, Prinsessa & Askja

Til top
Trold Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 25-Feb-2004
Sted: Mårslet (Århus)
Point: 6649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Trold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Nov-2008 kl. 12:58
Også jeg.

De sidste 3 gange jeg har brugt en formue af 68,- Wink på at sende en gødningsprøve til Equi Lab har jeg sparet ormekuren, i det Assa ikke har haft en mængde, der krævede behandling (0 - 50 - 0). Tidligere ville hun jo bare have fået, fordi der var andre heste på den fold, hvor hun går, der fik. (de går 4 sammen - de 2 skulle have kur sidste gang)
/Knus,

Trolden

8320, DI, Toppur, Jökull og Gletta.

Ejer af Rind aka Pletponyen aka Pletprinsessen
Til top
rie-silfra Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 01-Nov-2007
Sted: Danmark, Outrup
Point: 1908
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér rie-silfra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Nov-2008 kl. 13:08
hmm... jeg har altså ikke tålmodighed til at læse alle de lange indlæg her, så undskyld hvis jeg spørger om noget der allerede er svaret på..

et føl, hvis mor fik ormekur, 1 måned inden hun folede, skal have hvor mange gang ormekur?
'89, Udlandet ;)

Med genfunden vidunderlig pony ;)Fjörd'is fra Vittarpnygård :D
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,831 sekunder.