-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigste Avls Hingst,?

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
 Rangering: Emne rangering: 7 Stemmer, Gennemsnit 4,14  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
malkavs_own Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 04-Mar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 776
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér malkavs_own Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Jun-2011 kl. 22:01
I stambogen står han faktisk med en total på 7.75. Er vægtningerne ikke blevet ændret siden han blev kåret?
MVH Malkavs_own

Smag og behag varierer!

Sprettur & Gletta
Til top
Metteoskov Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 15-Jul-2007
Point: 128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Metteoskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Feb-2013 kl. 11:26
Jeg synes faktisk, at det er en spændende tråd. Jeg synes det kunne være fedt, hvis nogen gad at komme med forslag anno 2013. 
Ejer af Valdis fra Sandmosen, Rosengårdens Peachie(Welsh sec. a) og lille tykke Freja(shette)
Til top
Susie Riis Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 19-Feb-2004
Point: 18852
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Susie Riis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Feb-2013 kl. 13:33
Citat: Louise Louise skrev:

Jeg undrede mig sådan set bare over at han havde bedækningstilladelse Wink

Og det undrer mig at ikke alle hingste under 7,75 mistede deres bedækningstilladelse, da det blev indført. Nå men nok SPAM - han har bedækningstilladelse, jeg undrede mig bare (som det vist også var tydeligt at læse Wink)
Det har/havde DI ikke råd tilWink. Tænk lige på alle de hingste med ubegrænset avlstilladelse, som så ejerne så skulle have udbetalt erstatning for.Ouch.
hilsen Susie
http://www.blanshoved.dk

Lolland

Hus med havudsigt til salg/leje

Til top
Dumle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 02-Jul-2004
Point: 868
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Dumle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Feb-2013 kl. 10:22
Jeg stiller min 4års 4gænger hingst efter Askur fra Håkansgården til fuldkåring i år, han er i kåringstræning hos Søren Madsen.
Han er virkelig spændende og har X faktor i følge SørenBig smile
Han kommer til at håndbedække hjemme hos mig selv. Skulle han af en eller anden årsag ikke blive klar til ridekåringen, vil han få sin byg hjem og bedække de 4 hopper han har ret til. Jeg skal nemlig selv bruge ham på en enkelt hoppeHeart
Hejsa fra Tea

Medlem af DI og skinfaxi
Til top
MetteB Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 05-Apr-2004
Point: 879
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér MetteB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Feb-2013 kl. 18:03
Citat: Dumle Dumle skrev:

Jeg stiller min 4års 4gænger hingst efter Askur fra Håkansgården til fuldkåring i år, han er i kåringstræning hos Søren Madsen.
Han er virkelig spændende og har X faktor i følge SørenBig smile
Han kommer til at håndbedække hjemme hos mig selv. Skulle han af en eller anden årsag ikke blive klar til ridekåringen, vil han få sin byg hjem og bedække de 4 hopper han har ret til. Jeg skal nemlig selv bruge ham på en enkelt hoppeHeart
Ja Han bliver interessant at følge Tea. Har set ham under rytter hos Søren, og han er godt nok lækker. Stor og smuk- "vender" rigtigt - godt glimt i øjet - meget lækkre bevægelser og en god vilje. Kan ikke komme på mange hopper han ikke vil passe til Thumbs Up
Rigtig god vind med ham Wink.

Mvh MetteB
Mette Bergø, Faxe Ladeplads, født i 1962
Til top
Gitte ortmann Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 22-Feb-2004
Point: 1589
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Gitte ortmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Feb-2013 kl. 15:57
Jeg har faktisk luret på at lave en ny tråd, hvor man kan se de 3-4 års hingste, som udbyder bedækninger.
Jeg kunne sagtens forestille mig at 'satse' bedækningsmæssigt på min, og bruge en endnu ukåret 3-4års.

Det er ikke sikkert hun skal i fol i år - kunne godt forestille mig at vente til næste år.

Men kender I nogen emner til en stærk 5 gænger DK2006202717?
F: Garri frá Reykjavik
M: Kolfinna fra Søtofte 7,97 (7,95 / 7,99)

BLUP 117

Hvad siger du, Tea - skal vi lege Kirsten Giftekniv? Heart

Gitte Tit Tophue
5000 Odense C

Röskva fra Jenle & lille Halfdan jr. (stadig i maven)

Medlem af DI
Til top
Dumle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Dumle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Feb-2013 kl. 17:00

Meget gerne GitteWink

Jeg er klart tilhænger af at buge unge lovende hingste. Jeg har selv 2 fantastiske 2års efter en hingst som kun er bygningsbedømtHeart

Tak for de pæne ord Mette :-)
Hejsa fra Tea

Medlem af DI og skinfaxi
Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 20-Feb-2004
Point: 5792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Feb-2013 kl. 18:18
Må vi ikke se et billed Tea ?

Jeg har 5-gænger IS1997236762 - Tíbrá frá Álftárósi, som jeg skal finde noget til...

Redigeret af Helle - 25-Feb-2013 kl. 18:20
Askur fra Hofsstaðaseli DK476 * IS1989158525 * Móvindott super-rar
www.ledojegaard.dk
Til top
Dumle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Dumle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Feb-2013 kl. 18:36
Han er helt almindelig rød HelleSmile 
Jeg ved du ikke er på facebook, men måske du kan kigge hos Lea.

Hejsa fra Tea

Medlem af DI og skinfaxi
Til top
Tjarnalundi Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 27-Okt-2007
Sted: 4720 Præstø
Point: 7052
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Tjarnalundi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 07:30
Man skal være ven med dig for at se det på Facebook... Der kommer kun min egen side ihvertfald når jeg trykker.
Mette,78'er, bor i 4720
Telpa fra Baltzergård
Andrea fra Skellebjerg RIP 2014
Drifandi fra Tjarnalundi RIP
2014
Fina fra Allpass
Jody Von T. Hronerfeldt RIP 2015
Friða fra Westervig
Røskva fra Nekselø
Til top
Dumle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Dumle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 07:39
Jeg har ellers lige tjekket at den er offentlig. Prøver lige igen....
Hejsa fra Tea

Medlem af DI og skinfaxi
Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 07:46
Nope - som ikke-fb kan man ikke se noget :o(
www.ledojegaard.dk
Til top
Dumle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Dumle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 08:24
Underligt, for albummet står som offentlig!
Jeg prøver lige at lægge et par billeder herind.

Hjemme fra sommergræs, netop fyldt 3. Han er 147cm og først lige begyndt at vokse sammen så han ligner en hestSmile

Hos Søren Madsen start februar. Netop påbegyndt tølttræning.

Hejsa fra Tea

Medlem af DI og skinfaxi
Til top
KirstineB Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 12-Dec-2004
Point: 1481
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér KirstineB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 09:17
Ih hvor er han fin Tea!
Jeg havde fornøjelsen af at passe hans mor, Drottning, et par måneder i 2011, da jeg arbejdede på stutteri. Meget smuk, nem og velgående hoppe og man kan bestemt se, at Tívar slægter hende påThumbs Up Held og lykke med fuldkåringen Smile

Hilsen Kirstine

Til top
Copycat Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 17-Feb-2006
Sted: Kolding
Point: 3004
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Copycat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Feb-2013 kl. 22:37
Han er godt nok lækker Clap

Linket virkede heller ikke for mig, men hvis stalker Tea en smule, kan man godt finde albummet alligevel Wink Teas fulde navn står i hendes profil herinde, en simpel søgning på facebook finder hende hurtigt og så smutter man bare ind under billeder og kigger på lækker hest Big smile
Mvh Kathrine

Ejer af Dimma fra Farmen, Feykir fra Overholmgaard og Haflína fra Lundgaarden.
Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Feb-2013 kl. 07:52
Håber det går godt.
Købte for år tilbage en bedækning på en sød og lækker Guster fra Grund unghingstesøn, men han pakkede totalt sammen i Herning og kom hjem med en mere end skuffende bedømmelse :o(

Er i år ude og købe bedækning ved Depill til en anden hoppe, så "bedækningsbudgettet" til yderligere udskejelser er minimalt :o)

www.ledojegaard.dk
Til top
KirstineB Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 12-Dec-2004
Point: 1481
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér KirstineB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Feb-2013 kl. 08:07
Helle Stutteri Tyrevoldsdal har også to lovende unghingste til en meget favorabel pris i år. Dansari (efter Álfasteinn, rødblakbroget) og Jón (efter Viktor og mor med 8.54 for rid, brun). Betingelser for Dansari kan ses her http://www.toelt-hest.dk/index.php?p=show_p&sp_id=82&mp_id=2 og priser for Jón skulle være det samme. Jón var jo med til følbedømmelse hos Barbara Frische, og hun havde været svært begejstret for ham! Hans blup er på 122. Dansari vandt elitefølshowet til World Cup, som nogen måske husker, han er bygningskåret med 8.08 og så har han en blup på 117.
Hilsen Kirstine

Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Feb-2013 kl. 08:15
Jo Dansari har jeg haft kigget på, men mere af almen nysgerrighed :o)

De sidste 2 år har jeg fået hoppen (Tíbrá) bedækket hjemme, da hun meget nemt bliver utryg og stresser ved fremmede. Så det vil jeg hverken byde hende føllet eller hingsteejer...

Med hjemmebedækning har hun fået et superfint føl efter Ísak Ammor, og i år venter hun føl 4/6 efter Djass, så jeg venter og ser hvem der kunne have lyst til at komme på besøg og tar' den derfra :o)
Da hun er eneste ukårede af mine 3 avlshopper, er hun ikke den der prioriteres højest økonomisk - men den der tages mest hensyn til omkring forhold.

PS Og så håber jeg selvfølgelig stadig at Stenild snart sender Hamur på Sjællands ophold !

Redigeret af Helle - 28-Feb-2013 kl. 08:17
www.ledojegaard.dk
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 91011
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,137 sekunder.