-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højde på hegn

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
 Rangering: Emne rangering: 7 Stemmer, Gennemsnit 4,14  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Winnie Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 15-Dec-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2686
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Winnie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Mar-2011 kl. 15:28
Øv - men I har dog fået lov at lave de to kommende folde der?
Til top
Hanne & Skotta Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 22-Apr-2007
Point: 1906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Hanne & Skotta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Mar-2011 kl. 15:29
ja det er vores jord =)

Altså alt det som er skrevet ind som kommende fold og som er gult er vores jord fra starten af. Tidligere ejer har haft det forpagtet ud til naboen så han kunne lave korn på det. Håber ik du blev alt for forvirret...

Redigeret af Hanne & Skotta - 21-Mar-2011 kl. 15:49
Mvh Hanne Bülow Mogensen
Mor til Idunn
Ejer af Skotta fra Østerhøj
Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 20-Feb-2004
Point: 5792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Mar-2011 kl. 15:38
På vores sommerfold havde jeg BP Hegn til at hamre stolper ned, og så skruede jeg selv alle clips på og trak hegn.

BP leverede også alle stolper, og det kunne slet ikke svare sig selv at bøvle med at sætte stolperne :o)
Og jeg sparede mandens ryg !!!

Ville bruge BP Hegn igen, hvis jeg skulle have flere folde...
Askur fra Hofsstaðaseli DK476 * IS1989158525 * Móvindott super-rar
www.ledojegaard.dk
Til top
Winnie Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 15-Dec-2006
Point: 2686
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Winnie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Mar-2011 kl. 16:17
Citat: Hanne & Skotta Hanne & Skotta skrev:

ja det er vores jord =)Altså alt det som er skrevet ind som kommende fold og som er gult er vores jord fra starten af. Tidligere ejer har haft det forpagtet ud til naboen så han kunne lave korn på det. Håber ik du blev alt for forvirret...

Nå sådan - så er jeg med
Til top
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Hanne & Skotta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Mar-2011 kl. 09:41
Så har vi været på savværket og fik tilbudt hjørnepæle i lærk ca 180 høje til 50 kr stykket og tyndere lærkepæle til 25 kr stykket. De er uspidset så skal have den store blyantspidser frem så vi kan banke de tynde i, og de tykke må vi så lige have pæleboret med så vi ik købe nogen som er tykkere end den ellers skal Peter frem med skovlen *gg*

Når han kommer hjem fra hans morgentur på Skotta (Nej er slet ik misundelig) så køre jeg i LH foder og kikker på tråd osv. så vi (Peter) kan komme i krig i weekenden. (medmindre ... 8 dag til termin)...

puhh det er lidt dyrt at lave hegn, men det skal saksusme være iorden..

Nogen som kender mærket på det maling med tjære jeg ævlede om? Eller kan forslå noget?

Mvh Hanne Bülow Mogensen
Mor til Idunn
Til top
Vindhestene Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 28-Apr-2009
Sted: Guldborgsund
Point: 6693
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Vindhestene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Mar-2011 kl. 10:12
Citat: Hanne & Skotta Hanne & Skotta skrev:

Nogen som kender mærket på det maling med tjære jeg ævlede om? Eller kan forslå noget?

Jeg mener jeg har læst at heste ikke gnaver i lærketræ. I Ridehesten Hippologisk engang.
Medlem af Hestens Værn, Sportsrideklubben, Distancerytterforeningen og Dagfari.

Urður fra Dalgård, Lappi fra Stald Buskov, Páfi fra Legind (solgt) og Trigger af Sandager (udlånt og til salg)
Til top
Peter Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 20-Jun-2009
Sted: Skannerup
Point: 701
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Mar-2011 kl. 10:41
Det gør de heller ikke. De lader artigt vores skur i lærketræ være som nyt.
Men malingen var heller ikke til lærketræet. Det var til det faste hegn - og egentlig kun for det æstetiske i den mørke farve.

Til top
Christina Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Jul-2004
Point: 6427
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Christina Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Mar-2011 kl. 10:57
Mine hegnspæle har fået linolie (tilsat mørk farve) fra Grønagergaard.
Christina, 8464 Galten.
Ejer af Sif, Thor, Prinsessa & Askja

Til top
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Hanne & Skotta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Mar-2011 kl. 12:49
aha naboen siger de bruger noget fra poda, så det må jeg lige få fingerne i =)
Mvh Hanne Bülow Mogensen
Mor til Idunn
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.