-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plante på marken

Besvar Besvar
Forfatter
Kaja Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 27-Mar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Kaja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Plante på marken
    Sendt: 19-Sep-2016 kl. 17:22

Er der en der ved hvilken plante dette er? Og er den skadelig for hestene? Jeg har nogle af dem på marken, så skal bare lige vide hvor meget jeg skal gå i panik Wink
Seiling fra frá Njarðvík & Táta fra Hage + en mere "under vejs".. ;-)
Til top
Rosenholm Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 06-Apr-2005
Sted: Køge
Point: 10175
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Rosenholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Sep-2016 kl. 18:30
Så vidt jeg kan se, er det en lancet-vejbred , og den skal du absolut ikke panikke over.

prøv at google lancet-vejbred og sammenlign med planten på marken. Har den lange stilke med brunlige, afblomstede blomster pt?
Jeg vil hellere have et sind åbent af forundring, end et sind lukket af overbevisning. Citat af Brian Tacey
Til top
Kaja Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 27-Mar-2004
Sted: Denmark
Point: 294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Kaja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Sep-2016 kl. 19:04
Super, mange tak for hjælpen. Det er helt sikkert den der står på marken, og hvad jeg kan læse mig frem til er den ikke skadelig på nogen måde.

Jeg lader være med at gå i panik
Seiling fra frá Njarðvík & Táta fra Hage + en mere "under vejs".. ;-)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,125 sekunder.