|
Plante på marken |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaja ![]() Registreret Medlem ![]() Medlem siden: 27-Mar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Sep-2016 kl. 17:22 |
![]() Er der en der ved hvilken plante dette er? Og er den skadelig for hestene? Jeg har nogle af dem på marken, så skal bare lige vide hvor meget jeg skal gå i panik
![]() |
|
Seiling fra frá Njarðvík & Táta fra Hage + en mere "under vejs".. ;-)
|
|
![]() |
|
Rosenholm ![]() Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
Registreret Medlem ![]() Medlem siden: 06-Apr-2005 Sted: Køge Status: Offline Point: 10175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg kan se, er det en lancet-vejbred
![]() prøv at google lancet-vejbred og sammenlign med planten på marken. Har den lange stilke med brunlige, afblomstede blomster pt? ![]() |
|
Jeg vil hellere have et sind åbent af forundring, end et sind lukket af overbevisning. Citat af Brian Tacey
|
|
![]() |
|
Kaja ![]() Registreret Medlem ![]() Medlem siden: 27-Mar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super, mange tak for hjælpen. Det er helt sikkert den der står på marken, og hvad jeg kan læse mig frem til er den ikke skadelig på nogen måde.
Jeg lader være med at gå i panik ![]() |
|
Seiling fra frá Njarðvík & Táta fra Hage + en mere "under vejs".. ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Tweet
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |