-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke vitaminer og mineraler bruger i til jeres i

Besvar Besvar
Forfatter
samson Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 11-Sep-2008
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 63
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér samson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilke vitaminer og mineraler bruger i til jeres i
    Sendt: 10-Okt-2016 kl. 17:38
Jeg kunne godt tænke mig,at høre hvilke vitaminer og mineraler i bruger til jeres islænder og hvorfor i har valgt netop at bruge de vitaminer og mineraler til jeres islænder?

Redigeret af samson - 10-Okt-2016 kl. 17:39
Hestevrinske

Heidi

Ejer af Silla fra Joras
Til top
Piadora Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Feb-2010
Sted: 8881 Thorsø
Point: 4204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Piadora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Okt-2016 kl. 08:38
Sember Cubes Hippolyt - hestene kan godt lide dem - de har en passende str. så jeg kan bruge dem som godbidder. 
Tja og hvorfor - fordi mine heste ser fantastiske  og man kan se de trives - foder udelukkende med Hippolyt produkter og mine heste er utrolig smukke i både pels og huld.Smile
Kongur fra Litla-Moshvoli,Vikur fra Baverslund
Medlem af Toppur
ALRID er for alle - kom frisk med
Til top
AS Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 03-Aug-2008
Sted: Danmark
Point: 715
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér AS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Okt-2016 kl. 14:21
Jeg veksler, lige nu får mine Salvana Icelandic Brix
Men min ene vallak har det med at miste interessen for vitaminpiller efter noget tid, så jeg bliver naturligt tvunget ud i at skifte mærke engang imellem, hvilket jeg nu heller ikke tror, er helt dumt Wink

Anne Sofie
Til top
Bente Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 23-Jan-2014
Sted: Ramløse
Point: 281
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Bente Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Okt-2016 kl. 14:19
vi binder hver hest op og fodre individuelt med kraftfoder + vitaminer så hestene er dækken 100 % ind vi fodre med  Salvana Icelandic Brix. og horsepro islændermix
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,125 sekunder.