-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

strikke-produktion

Besvar Besvar Side  123 69>
Forfatter
 Rangering: Emne rangering: 7 Stemmer, Gennemsnit 4,14  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 24-Sep-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1041
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: strikke-produktion
    Sendt: 15-Feb-2009 kl. 19:50
Hej - vil gerne vise lidt af, hvad jeg har strikket her i de lange, mørke vinteraftener:

Tina - 1650 V
Perla fra Vestmose og Embla fra Istedhave
Til top
Rikke N. Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: 6261 Bredebro
Point: 7645
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Rikke N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 20:00
Shocked Hvor er det flot!
Hilsen

Rikke

Ejer af Atli, Dísa og Mökkvi
Til top
Christina Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Jul-2004
Point: 6427
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Christina Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 21:02
SEJT Cool

Jeg var engang et helt skoleår om at strikke én grydelap og har aldrig forsøgt mig med det siden. Det skal dog siges at min mor blev meget glad for den, det er nemlig umuligt at brænde fingerne gennem den. Den blev af mærkværdige årsager meget tyk og hård, det blev til sidst så stramt at jeg næsten ikke kunne vride pindene fra hinanden.

Jeg kan slet ikke huske hvordan man strikker eller hvordan man læser et mønster for den sagsskyld.

Men hold da op det er flot det du har strikket Clap
Christina, 8464 Galten.
Ejer af Sif, Thor, Prinsessa & Askja

Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 21:17
Christina: måske du kn tage patent på de der særlige grydelapper.............
Tina - 1650 V
Til top
Rikke N. Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: 6261 Bredebro
Point: 7645
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Rikke N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 21:22
Det kan hun ikke, for jeg har også allerede produceret dem i min folkeskoletid....
Hilsen

Rikke

Ejer af Atli, Dísa og Mökkvi
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 21:25
Nå ja, så går det jo ikke (medmindre du ikke har patenteret dem......).
Tina - 1650 V
Til top
AnnikeF Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 13-Aug-2007
Point: 424
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér AnnikeF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Feb-2009 kl. 22:00
Super flotte ting. Clap 
Mvh.

Annike
Til top
Rosenholm Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 06-Apr-2005
Sted: Køge
Point: 10175
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Rosenholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Feb-2009 kl. 02:03
Citat: Christina Christina skrev:

SEJT Cool

Jeg var engang et helt skoleår om at strikke én grydelap og har aldrig forsøgt mig med det siden. Det skal dog siges at min mor blev meget glad for den, det er nemlig umuligt at brænde fingerne gennem den. Den blev af mærkværdige årsager meget tyk og hård, det blev til sidst så stramt at jeg næsten ikke kunne vride pindene fra hinanden.

Jeg kan slet ikke huske hvordan man strikker eller hvordan man læser et mønster for den sagsskyld.

Men hold da op det er flot det du har strikket Clap

LOLLOL lige det samme sket her Embarrassed

Så ja, jeg er heeeeelt vildt imponeret også Clap (men synes dog lidt at "den lille" ligner Pluto, når Minnie Mouse har strikket en frakke til ham  - lidt flov ser den  ud LOL)
Jeg vil hellere have et sind åbent af forundring, end et sind lukket af overbevisning. Citat af Brian Tacey
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Feb-2009 kl. 08:40

Åh, flov ser hun da ikke ud, mere sådan lidt spørgende synes jeg........

Tina - 1650 V
Til top
Tjarnalundi Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 27-Okt-2007
Sted: 4720 Præstø
Point: 7052
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Tjarnalundi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Feb-2009 kl. 19:09
Flot! Den hvide med lange ærmer må du gerne sende hjem til mig;-)
Mette,78'er, bor i 4720
Telpa fra Baltzergård
Andrea fra Skellebjerg RIP 2014
Drifandi fra Tjarnalundi RIP
2014
Fina fra Allpass
Jody Von T. Hronerfeldt RIP 2015
Friða fra Westervig
Røskva fra Nekselø
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 14:14
Mere prdouktion
Tina - 1650 V
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 14:26
Tina - 1650 V
Til top
Sine Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 20-Feb-2004
Sted: Stenlille, Danmark
Point: 814
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Sine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 14:49
Er du sindssyg, hvor er du produktiv!!! Jeg synes ellers, at jeg strikker meget, men dine pinde må da være rødglødende? :-)
Til top
Mist Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 01-Sep-2007
Sted: Bornh. Dueodde
Point: 920
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Mist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 14:57
Flotte ting TinaThumbs%20Up

Jeg har da også været lidt produktiv på det sidste:

Til top
Nina Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 19-Feb-2004
Point: 7963
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Nina Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 15:01
Mega flotClap Er helt vild med den stribede trøje med blå kanter! Sælger du ud af det?

Christina og Rosenholm: Der er lys for enden af tunnelen. Jeg kan også huske, at jeg på et tidspunkt i min barndom fik strikket sådan en sjov trekantet ting, som vistnok skulle have været et tørklæde... Derefter gav jeg op. Men da jeg så tilbragte 4 måneder i Island her i vinter/foråret, og der intet andet var at lave end at strikke, gik jeg i gang igen, og er faktisk blevet meget grebet af det (og hvis jeg selv skal sige det - ganske god til detWink). Har fået strikket rigtigt mange ting, og synes faktisk, at det er en mega dejlig måde at slappe af på.
Nina

2100 København Ø

Ejer af Saki f. Svalegården - under forvandling til hest

Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Nov-2009 kl. 15:16
Kære alle

Tak for respons, det er dejligt med kommentarer (især selvfølgelig når de er positive....).

Sine:ja, nogen gange gløder pindene næsten
Mist:det er sørme fine ting du laver!
Nina: den stribede er sådan lidt Nørgaard-agtig, ikke? Og ja, jeg sælger lidt af det indimellem. Og laver lidt på bestilling også.Men først og fremmest så bruger jeg det, for jeg synes bare at islandsk uld er fantastisk at have på.

Selv er jeg ret vild med den lysegrå korte sweater med mønster forneden, jeg har forsøgt at strikke sommerblomsterne på min altan i sommers.

Tina - 1650 V
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Nov-2009 kl. 20:55
Tina - 1650 V
Til top
Jytte Strarup Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 19-Feb-2004
Sted: 4660 Store Heddinge
Point: 3994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Jytte Strarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Nov-2009 kl. 22:03
Hold da op, hvor er du produktiv, og hvor er det bare flot, det du laver. Clap

Jytte ('64)

Dit liv er et resultat af de valg, du foretager.
Hvis du ikke er tilfreds med dit liv, er det på tide at foretage bedre valg.

Til top
Katrine Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 22-Feb-2004
Point: 5124
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Katrine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Nov-2009 kl. 08:47
Super flot Clap. Det ENESTE jeg kunne ønske var, at de sluttede bedre til forneden. Der er en smule "telt" over dem. Lidt mere figursyede (eller de skal blot ikke gå udad), så er jeg også mulig kunde Smile. Den på den unge dame er virkelig flot i farve, mønster og facon.
Mange hilsner Katrine

Ejes af Gustav (Gustur) fra Carlshøj
Urnir og Kriki - stadig savnet

Optimalsadel.dk - salg af bomløse sadler i Tåstrup
Til top
sehested Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Nov-2009 kl. 10:06
Tak for kommentarer!
Katrine: man kan sagtens gøre faconen tættere forneden, sådan at de stadig går lidt ind i taljen, men ikke går så meget ud for neden.Men da de er relativt tætsluttende, synes jeg ikke selv, at de virker telt-agtige. Hvilken af de unge damer mener du?
Tina - 1650 V
Til top
 Besvar Besvar Side  123 69>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,047 sekunder.