-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtøj

Besvar Besvar
Forfatter
Disavang Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 22-Nov-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 588
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Disavang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hovedtøj
    Sendt: 08-Sep-2015 kl. 13:54
Hjælp derude ;)
Jeg sidder og fifler med nogle ideer og er derfor igang med trense til min pruh.... Men har kun 2 spænder, så vil I ikke vise mig jeres alternative afslutninger ved bidet? Havde en ide med nogle snoninger, men kan ikke lige sådan rigtigste det for mig ;)
Ja vis mig endelig bare jeres hjemmelavede trenser ;)

Har ikke lyst til at bestille hos læderiet for sølle 2 små spænder, alternativt er der måske én derude der har nogle liggende jeg må købe?
På forhånd tak ;)
Til top
Mivse Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 28-Sep-2015
Sted: Midtjylland
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Mivse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Sep-2015 kl. 16:21
Hejsa Smile
Jeg er lige blevet færdig med en rundsyet trense. Den er målt op, så den lige akkurat passer på Baldurs hoved. Derfor er der ikke andre spænder, end de ringe der er på næsebåndet og karabinhager til bidet. 
Jeg ville gerne sætte et billede ind, så du kan se, hvad jeg mener, men jeg her helt ny herinde og ved ikke lige hvordan man gør Wacko

Venlig hilsen Mia

Redigeret af Mivse - 28-Sep-2015 kl. 16:29
Til top
Mivse Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 28-Sep-2015
Sted: Midtjylland
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Mivse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Sep-2015 kl. 16:28

Her var det så :) Remmen under hagen har dog også et lille messingspænde, så man kan spænde den 
Til top
Trine Thomsen Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Dec-2006
Sted: Denmark
Point: 1343
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Trine Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Sep-2015 kl. 19:29
Flot!!! :-)
Med venlig hilsen
Trine

Storvorde ved Aalborg
Ejer af Sif og Logi fra Vrå.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,031 sekunder.