-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er I alle sammen henne? :-(

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Trine Thomsen Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Dec-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Trine Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor er I alle sammen henne? :-(
    Sendt: 20-Dec-2015 kl. 20:38
Jeg kommer stadig herind flere gange om ugen, men øv hvor er her dødt. Hvor er I alle sammen forsvundet hen?
Med venlig hilsen
Trine

Storvorde ved Aalborg
Ejer af Sif og Logi fra Vrå.
Til top
Rikke N. Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: 6261 Bredebro
Point: 7645
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Rikke N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Dec-2015 kl. 07:34
Ja, det er virkelig trist, at der bare ikke sker noget på Joras mere
Hilsen

Rikke

Ejer af Atli, Dísa og Mökkvi
Til top
annie Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 28-Apr-2005
Point: 496
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér annie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Dec-2015 kl. 11:01
Tror alle er gået på FB... desværre.
Med venlig hilsen
Annie
8850 Bjerringbro

Ejer af: Hallur, Fjósi og Krummi
Til top
Marw Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 07-Apr-2006
Sted: Fyn
Point: 3806
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Marw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Dec-2015 kl. 22:19
Jeg synes også det er trist...

Bryder mig ikke om FB.
Hilsen Marianne

3 af Gudernes Heste i "baghaven"

Medlem af DI, Skeifa og Fengur.
Til top
Skuggi Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 03-Maj-2005
Sted: Kolding
Point: 1039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Skuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Dec-2015 kl. 14:16
Kunne ikke være mere end enig med dig Ouch

Jeg savner også føltråd 20xx som det plejede blev en lang tråd med massive billeder osv hvert år. 

Desuden der har altid været nyheder og diskutere om de avls hingste hvert år, så man automatisk fulgt med ny update osv og nu de er væk og jeg følt mig totalt bagud indenfor islandsk verden... 

FB er der alt for mange grupper der er rodet, som jeg har altid overset da det er umuligt at følge med.
Mvh Christine, 6000 Kolding
( Ljómalind, Blómi og Skipting )
Til top
Piadora Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Feb-2010
Sted: 8881 Thorsø
Point: 4204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Piadora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Dec-2015 kl. 18:00
enig....syntes også der er bedre overblik her   -på facebook er  der månedtligt de samme emner der går i ring.....og gamle artikler der dukker op igen og igen....det er hyggeligere her...
Kongur fra Litla-Moshvoli,Vikur fra Baverslund
Medlem af Toppur
ALRID er for alle - kom frisk med
Til top
iben kudsk Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 11-Jan-2005
Point: 3813
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér iben kudsk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Dec-2015 kl. 20:01
Vi starter sgu da en klub her
Livet er ikke ,hvordan man har det , men hvordan man tar´det..
Til top
Marw Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 07-Apr-2006
Sted: Fyn
Point: 3806
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Marw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Dec-2015 kl. 22:24
I´m in

Hesten og jeg er klar på en ny dyst

Hilsen Marianne

3 af Gudernes Heste i "baghaven"

Medlem af DI, Skeifa og Fengur.
Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 20-Feb-2004
Point: 5792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Dec-2015 kl. 08:59
Skal inden 31.12 beslutte om jeg vil forlænge mit reklameabonnement med Joras. Synes selv der er meget stille på Joras, og værdien med reklameabonnement måske ikke længere er til stede (heller ikke efter vi har lukket for tilgang af fremmede hopper til Askur), men på den anden side har jeg altid fået super service fra John Joras, så synes det vil være synd at opsige Joras og sige "farvel og tak". Og jeg gider ikke fb...

Så mon ikke jeg ender med at forlænge abonnementet :o)
Askur fra Hofsstaðaseli DK476 * IS1989158525 * Móvindott super-rar
www.ledojegaard.dk
Til top
Piadora Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Feb-2010
Sted: 8881 Thorsø
Point: 4204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Piadora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Dec-2015 kl. 15:57
marianne - er du klar til ALRID 2016....ej jeg laver skisme lige en alrid tråd
Kongur fra Litla-Moshvoli,Vikur fra Baverslund
Medlem af Toppur
ALRID er for alle - kom frisk med
Til top
LouiseHP Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 09-Dec-2004
Sted: Østervrå
Point: 5535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér LouiseHP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Dec-2015 kl. 23:12
Folk er forsvundet som facebook blev mere normalt.

Personligt kommer jeg her kun når jeg tænder computeren, hvilket max sker 1 gang om ugen.
Jeg synes joras er besværligt på telefonen

Jeg kommenter sjældent på fb da man bliver bombet med notifikationer. Det kan være belastende. Og de par timer der er imellem mine pauser på arbejde kan der være kommet mange opslag siden.

Jo jeg savner joras indimellem, men har også accepteret at det ikke bliver som i gamle dage hvor man sad online det meste af aftene.
Til top
Lone B Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 03-Mar-2011
Sted: Danmark
Point: 198
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Lone B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Dec-2015 kl. 07:56
Jeg har ikke været medlem i mere end 5 eller Max 6 år, og jeg syntes også det er ærgerligt at mange er gået over til facebook. Jeg ville hellere læse herinde end på fb.
Ejer af Fylkir fra Gl. Ladegård og Blika fra Højvang
Til top
Susan C. Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 19-Feb-2004
Point: 1562
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (2) Enig(2)   Citér Susan C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Dec-2015 kl. 13:05
Jeg kommer her jævnligt for at se om der er sket noget interessant. Det er der desværre sjældent, men jeg holder ved.
:-) Susan

www.skullerupislandsheste.dk

Medlem af Thor, Geysir, Faxi og DI

Til top
Jytte Strarup Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Sted: 4660 Store Heddinge
Point: 3994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Jytte Strarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Dec-2015 kl. 21:46
Citat: Susan C. Susan C. skrev:

Jeg kommer her jævnligt for at se om der er sket noget interessant. Det er der desværre sjældent, men jeg holder ved.

Det samme her, jeg håber stadig på, at Joras får et opsving og igen nærmer sig det aktive, hyggelige og interessante forum, vi havde engang. Smile

Jeg er ikke særlig vild med facebook, det er som regel nogle underlige og intetsigende debatter, der er i de forskellige grupper, og folk er bare generelt ubehøvlede, når de ikke får deres vilje eller det svar, de vil have.
Indlæggene går ofte i smadder og ryger ud af en forkert tangent, fordi der gerne sidder nogen derude, som ser det som deres fornemste opgave at brokke og hakke på andre på nettet. Det gør ihvertfald, at jeg meget sjældent giver mit besyv med, jeg gider ikke deltage i den slags.

Jytte ('64)

Dit liv er et resultat af de valg, du foretager.
Hvis du ikke er tilfreds med dit liv, er det på tide at foretage bedre valg.

Til top
Susie Riis Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Point: 18852
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Susie Riis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Dec-2015 kl. 23:22
Kan også meget bedre lide Joras. Men rigtig mange e på FB. Den eneste fordel jeg kan se der er, at det bare er så nemt at lægge fotos og videoer på, men det er til gengæld også ret så vigtigt.
hilsen Susie
http://www.blanshoved.dk

Lolland

Hus med havudsigt til salg/leje

Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Dec-2015 kl. 09:46
Jeg har i al fald forlænget mit abonnement et år mere...
www.ledojegaard.dk
Til top
stump Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 24-Jul-2005
Sted: Møn
Point: 607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér stump Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Jan-2016 kl. 20:31
Jeg kikker også herinde engang imellem, men har følelsen af, at her er øde og forladt. 
Jeg blev dog meget glad over at finde denne tråd med liv i Tongue

Jeg har samme følelse, som flere af jer har skrevet, at på Facebook går det bare stærkt og folk er mere eller mindre ubehøvlet over for hinanden, så man/jeg tør ikke svare på nogle indlæg, da man risikere at blive kørt over Thumbs Down

Stump (Heidi fra Møn)

Medl. af DI og Den fedeste lokalklub Skinfaxi..

Heldige ejer af Vordís, Tign og Markús.

Til top
Gry Christensen Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Point: 72
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Gry Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Jan-2016 kl. 10:56
Er her endnu og holder ved

Måske kommer der mere liv i talt med den trend der er at flere og flere dropper de sociale medier..

Mon der er opstået muligheder for at kunne dele billeder herinde på en nemmere måde end før?

Gry - Fjola, Vølva og Mosi
4200 Slagelse, Sjælland
Til top
Susie Riis Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Point: 18852
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Susie Riis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Jan-2016 kl. 17:15
Billederne må stadig kun være på 100kb. Prøver lige at gøre John og Ole opmærksomme på denne tråd.
hilsen Susie
http://www.blanshoved.dk

Lolland

Hus med havudsigt til salg/leje

Til top
Helle Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Helle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Jan-2016 kl. 17:19
Jeg sidder lige her... Skulle have været på Fyn og hente ny hest til min mindste Freja, men kan ikke komme over Broen :o(

www.ledojegaard.dk
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,125 sekunder.