-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Keyhanger/ nøglesnor

Besvar Besvar
Forfatter
Skjoldager Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Jul-2009
Sted: 6300 Gråsten
Status: Offline
Point: 512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Skjoldager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Keyhanger/ nøglesnor
    Sendt: 06-Jan-2016 kl. 11:42
Jeg vil gerne have fabrikeret en lækker nøglesnor i læder. Jeg savner inspiration til hvordan jeg får den samlet pænt og praktisk.
Jeg har set denne som jo er ret smart, men det er ikke et must at den kan åbnes. Lige denne lås synes jeg heller ikke jeg kan finde til salg?

Gode idéer efterlyses :)

Redigeret af Skjoldager - 06-Jan-2016 kl. 11:42
Karen

Gråsten
Til top
Piadora Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Feb-2010
Sted: 8881 Thorsø
Point: 4204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Piadora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Jan-2016 kl. 19:47
hvad med at skille en gammel en ad... jeg har gemt nogen af dem man får rundt omkring og har lavet en nøgle snor af Brikvævning- genbrugt "gamle " låse og vedhængsdimser...
Kongur fra Litla-Moshvoli,Vikur fra Baverslund
Medlem af Toppur
ALRID er for alle - kom frisk med
Til top
Skjoldager Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Skjoldager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Jan-2016 kl. 11:42
Tak - jo det er selvfølgelig en mulighed, men synes de "gamle" jeg kan finde alle har samlinger med plastspænder. Ville gerne over i noget metal, hvor lædersnøren fx limes i.

Nogen bud her?
Karen

Gråsten
Til top
Piadora Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 18-Feb-2010
Sted: 8881 Thorsø
Point: 4204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Piadora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Jan-2016 kl. 19:51
har du tjekket Læderiiets hjemmeside
Kongur fra Litla-Moshvoli,Vikur fra Baverslund
Medlem af Toppur
ALRID er for alle - kom frisk med
Til top
Skjoldager Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (1) Enig(1)   Citér Skjoldager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Jan-2016 kl. 08:27
Tak :)

Ja - Men synes den nye hjemmeside er svære at navigere rundt i... Ex. ledte jeg læænge efter almindelige små spænder.

MEN det er en fornøjelse at ringe derind. Jeg har en snor der er 5mm og da den skal dobbelt i låsen er det jo min. 10mm og max lås størrelse er 8 mm.
Da jeg ringede ind, fik jeg fin vejledning om, at jen nok kunne klemme snøren en del, så den kan limes i en 8 mm. Så nu har jeg bestilt en der meget ligner den jeg har lagt billede ind af og håber det hele kommer med posten i dag

1000 tak for "indput"
Karen

Gråsten
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,039 sekunder.