-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Leje hest

Besvar Besvar
Forfatter
Malope Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 29-Apr-2011
Sted: Hvalsø
Status: Offline
Point: 117
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér Malope Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Leje hest
    Sendt: 13-Sep-2017 kl. 14:47
Hej

Jeg har et lille hestehold hjemme. En islænder og en shetlænder. Jeg er så uheldig, at islænderen måske skal erklæres uanvendelig pga. et langt forløb med forfangenhed og EMS. Dvs. at jeg ingen hest har at ride på. Så kan jeg købe ny, men det at anskaffe sig en ny hest er et stort ansvar. Derudover har min mand og jeg en datter på 3 og hvem ved hvornår der skal komme en mere.

Lige nu ville jeg dog bare gerne have noget at ride på og helst herhjemme, da jeg bor i godt ride terræn. Tror I, at der er nogen som ville være villige til at udleje sin hest til mig f.eks. et års tid?

Det kunne være nogen, der havde en periode i deres liv, hvor de ikke fik redet.

Det er bare en tanke. Det er også et stort ansvar at passe på en andens hest og der kan gå alt muligt galt.

mvh

Malope
Nyder hestelivet med min lille flok: Shetlænderen Ronja og Ishesten Eldjarn fra Oren.
Til top
malenetilde Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 25-Dec-2012
Sted: Søfælde
Status: Offline
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citér malenetilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Sep-2017 kl. 16:52
Hej Malope
Trist med din hest - det gør mig ondt.
Det er svært at sige om det er muligt at finde en lånehest. Du kan jo prøve at oprette en annonce. Jeg ville ikke selv udlåne en hest. Det er lidt enten eller for mig, tror jeg.
En anden mulighed kunne jo være at du fik en opstalder med en hest du evt kunne ride/have part på. Så har du ikke ansvaret som sådan.
Held og lykke med det :)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0,049 sekunder.