-
Joras Hesteoversigt
Adf�rdsregler
Kun mine tr�de
Tips & Ideer
Udvidet Profil
Speciel karakterer Benyt ved indtastnings-feltet
Kopier evt. bogstav (Ctrl+C) eller se taste-kode (mus over)

FAQ FAQ  Sg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sadler og sadelmagere

Besvar Besvar
Forfatter
Supermulen Se drop down
Registreret Medlem
Registreret Medlem

Medlem siden: 28-Apr-2004
Sted: 2640
Status: Offline
Point: 49
Indlg funktioner Indlg funktioner   Enig (0) Enig(0)   Citr Supermulen Citr  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlg Emne: Sadler og sadelmagere
    Sendt: 05-Mar-2018 kl. 11:52
Hvordan er jeres erfaringer med at bruge sadelmager og sadelforhandlere, der tilbyder tilpasning? Jeg er i syv sind. Jeg ved godt, at heste ndrer facon med rene (ligesom mennesker), men alligevel...

Min store ismule fik en skn Spalding som 6-rs, kbt hos en forhandler inkl tilpasning. Sadlen blev nogle r senere omstoppet af en autoriseret sadelmager. Ingen bemrkninger til om sadel og hest passer sammen (hesten nu 10 r.) Som 15-rs tilpasning igen. Den forhandler, jeg i sin tid kbte af, synes nu at sadlen er for smal og fr den tilpasset p en eller anden mde. Hest nu 20 r, sadelmageren dmmer sadlen ude fordi den er for smal, inkl. en lnesadel, jeg ogs har brugt til ham.

Forandrer heste sig virkelig s meget? S tyk er han alts heller ikke ;-) Nogle gange tnker jeg, det kunne vre interessant at f en tredje fagperson p for at se, hvordan de vil vurdere tingene.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret p 0,250 sekunder.